środa, 5 lutego 2014

Libster Blog Award nr 2

Cześć! Zostałam nominowana przez Paullę K z Klik:
Nominowała moje wszystkie trzy blogi, ale odpowiedzi napiszę tylko tu:

1. Z jakiego województwa jesteś?
Z Małopolskiego.
2. Skąd czerpiesz pomysły na bloga?
Z całego świata.
3. Pesymistka czy optymistka?
To się zmienia z humorem.
4. Najśmieszniejsze wspomnienie?
Chyba to jak na kuligu po zahamowaniu ja, moja kuzynka, jej brat i moje sanki wpadliśmy w zaspę śnieżną.
5. Dlaczego piszesz bloga?
Chcę sprawdzić czy się nadaję na pisarkę.
 6. Co jest twoją pasją?
Pisanie wszystkich trzech historii.
 7. Gdybyś mogła wybierać miedzy urodą, a rozumem co byś wybrała?
Oczywiście rozum.
 8. Co myślisz o stereotypach?
Przełamujmy je!
9. Czy według cb przyjaźń damsko- męska istnieje?
Tak.
 10. Masz jakieś marzenie które wiesz, że nie zrealizujesz?
Tak, mam takie marzenie.

Nominowała mnie też Panna Zgredkowa z Klik:

1. Ile rozdziałów przewidujesz na swoim blogu?
Cóż... ta historia się już kończy więc może jeszcze dwa, trzy rozdziały.
2. Jakiej muzyki słuchasz?
Różnej.
3. Jaki jest Twój największy wygłup?
Tyle ich było, że nie wiem.
4. Jaką cechę charakteru lubisz w sobie najbardziej?
To, że umiem wysłuchać.
 5. Książka, która najbardziej Ci się podobała?
Dzisiaj będzie to książka ,,Ania z Zielonego Wzgórza'' , ale jak zapytacie mnie jutro to pewnie będzie to inna.
6. Dlaczego taka nazwa bloga?
Dlatego, że opisuję tu historię kiedy Harry poznał swoją moc, którą musiał opanować.
7. Co robisz w wolnym czasie?
Czytam, słucham muzyki, piszę posty.
8. Jaki jest Twój ulubiony kolor i z czym Ci się kojarzy?
Mój ulubiony kolor to zielony i kojarzy mi się z wiosną.
9. Ulubiona postać na Twoim blogu?
Ciężko stwierdzić. Lubię wszystkie postacie.
10. Jak masz na imię?
Gabrysia
11. Ulubione zajęcie?
Czytanie i pisanie. 

Nominuję:
Lilkę z  KLIK
Evangeline z  KLIK
Paullę K z KLIK 
Dorcas Meadowers z KLIK
Booksa z  KLIK
Pannę Zgredkową z KLIK


Moje pytania:
1.Ulubiony post na blogu?
2.Największe marzenie?
3.Ulubiony instrument?
4.Towarzyska czy lubiąca samotność?
5.Kim chcesz zostać w przyszłości?
6.Ulubione miejsce w domu?
7.Ulubiony przedmiot w szkole?
8. Masz tajemnicę?
9.Najśmieszniejsze wydarzenie ostatniego miesiąca?
10.Wolisz zimę czy lato?

3 komentarze:

  1. Dzięki za nominację, postaram się szybko odpowiedzieć ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację ;* Odpowiedziałam na pytania w poście z poprzednią nominacją :) Jeszcze raz wielkie dzięki.

    OdpowiedzUsuń

Zaczarowani