piątek, 29 listopada 2013

LIEBSTER BLOG AWARD

Hej!
Zostałam nominowana przez Lilkę:

1.Ile rozdziałów przewidujesz/chciałabyś mieć na swoim blogu?
Ja: Chciała bym mieć ok. 80 postów, ale chyba określę się szybciej ;)
2. Gdybyś mógł/mogła spełnić swoje 3 najskrytsze marzenia, jakie to by były?
Ja: po pierwsze chciałabym wygrać dużo pieniędzy i przekazać je dla dzieci chorych( tak jakoś od zawsze), po drugie ładnie śpiewać i ostatnie: chciałabym aby taki jeden ktoś był dla mnie takim jednym kimś.
3.Co zachęciło Cię do napisania bloga?
Ja: Kiedy po raz pierwszy natchnęłam się na bloga Lilki i zaczęłam ją czytać postanowiłam sama wypróbować swoich sił w pisaniu.
4. Ktoś Cię w tym wspiera?
Ja: Najbardziej wspiera mnie Paulla K. i moja siostra.
5. Masz wybór: szczęście bliskich, Twoje nieszczęście lub szczęście Twoje, nieszczęście bliskich. Co wybierasz?
Ja:szczęście bliskich i moje nieszczęście
6.Ulubiony przedmiot w Hogwarcie?
Ja: OPCM
7.Gdybyś mogła/mógł spędzić jeden dzień z wybranymi postaciami "Harryego Pottera", jakie by to były?
Ja: Huncwoci, Lily, Dorcas, Harry, Hermiona i wszyscy Weasley.
8. Jesteś wrażliwa/y, czy raczej twardo stąpasz po ziemi? 
Ja: wrażliwa
9.Co robisz w czasie wolnym? 
Ja:ciężko go znaleźć, ale jak jest to czytam i piszę posty
10.Co myślisz o sobie?
Ja:Myślę, że kiedy mi się chce to potrafię być ambitna i pomysłowa.
Nominowała mnie też Paulla K.:
1. Skąd czerpiesz inspiracje?
Ja: Inspirację czerpię ze wszystkiego co widzę, po prostu ze świata.
2. Czym dla ciebie są twoje/twój blog/blogi ? 
Ja: Początkiem, próbą, ćwiczeniem czy jestem w tym dobra i czy mógł by to być mój zawód
3.Jedno słowo którym byś opisała siebie to ?
Ja:Marzycielka
4. Gdybyś mogła spełnić 1 swoje marzenie, jakie by to było?
Ja: Zostanie kimś sławnym.
5. Gdybyś miała wybór zagrać w którejś części Hp lub Igrzysk Śmierci która by to była?
Ja: chciałabym zagrać w 3 cz.HP( trochę już za późno)
6.Ulubiony cytat?
Ja: ,,Bądź miły dla swoich wrogów, nic ich bardziej nie złości''
7. Skąd pomysł na napisanie swojego bloga?
Ja: Z moich myśli. Muszę je gdzieś umieszczać.
 8.Jesteś optymistką czy realistką?
Ja: Raczej... żadną
9. Ostry makijaż czy tylko delikatne muśnięcie?
Ja: Delikatne muśnięcie
10.Jesteś Potterheads?
Ja:Zdecydowanie tak.
Nominuję:
 Angela i Kiesielek z http://anielskabella.blogspot.com/
Moje pytania:
 1.Co sprawiło, że zaczęłaś pisać tę historię?
2.Co lubisz najbardziej w swoim popwiadaniu?
3. Od kiedy lubisz HP?
4.Co wolisz gitarę czy fortepian?
5.Ile miałaś lat kiedy postanowiłaś zacząć pisać?
6.Najfajniejsze wspomnienie związane z książkami?
7.O o sobie myślisz?
8.Co chcesz robić w przyszłości?
9.Siebie uważasz za marzycielkę, realistkę czy pesymistkę?
10. Najsolidniejsze postanowienie związane z blogiem?

Dziękuję!
Gabrysia M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zaczarowani