sobota, 23 listopada 2013

Przepraszam, ale muszę

Drodzy czytelnicy!

Jak zauważyliście ostatnio nie za często pojawiają się posty na Harrym Potterze.
Nie chodzi o to, że mam mało pomysłów. Po prostu nie mam dla kogo pisać. Ostatnio wydedukowałam, że tylko Paulla K. czyta moje posty. Jest mi bardzo przykro, ale jakiś czas nie będę tu pisała.
Nie zawieszam bloga tylko na jakiś czas wstrzymuję się z pisaniem, bo jak napisałam wcześniej nie mam dla kogo pisać.
I żebyście się nie pomylili. Nie opuszczam bloga. Będę na niego wchodziła i udoskonalała, ale nie mam sensu pisać skoro nikt nie chce tego czytać.

Gabrysia M.

5 komentarzy:

  1. TYYYYYYYYYY!!!!JAK MOŻESZ? Nie martw się brakiem komentarzy i pisz dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
    Nie rób tego! Zawsze z wyczekiwaniem czekam na posty na Twoim blogu, ale nie komentuję. Proszą, błagam!, nie rób tego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzicie?
    Tylko wy dwie się tym przejęłyście. Nikogo innego to nie obchodzi...

    OdpowiedzUsuń
  4. Gabi nie odbieraj tego tak. Ja też miałam kryzys, i z tego wyszłam. Mam pomysł polecę Cię na moich wszystkich blogach, ale plis kontynuuj tą historię czekam na dalsze losy moich ul ( wiesz których) bohaterów!!!

    OdpowiedzUsuń

Zaczarowani