środa, 25 grudnia 2013

Miniaturka 2

 Witam!
Taki świąteczny prezent! Postanowiłam zrobić niespodziankę mojej wspaniałej koleżance Paulli K.  z <Klik> i dedykować jej ten post, ponieważ już od dawna mnie o niego prosiła:
*************************************************************************************
  Stała na wzgórzu. Słońce chyliło się ku zachodowi. Jej czarne włosy rozwiewał wiatr. Ona jednak nie zwracała na to uwagi. Była zapatrzona w odległą przestrzeń. Uśmiechała się.

,,Przyłapałem się w tej samej chwili na tym,
że nie zawsze, nie zawsze oczywiście,
ale czasami, jeśli akurat śmieję się,
to dlatego, żeby po prostu nie zapłakać...''
/Edward Stachura/

  W końcu nie dała rady. Jedna łza spłynęła po jej gładkim policzku.

,,Usiadła i rozpłakała się,
a wiatr osuszał jej niewin­ne łzy...''

   Wszystko zepsuła. On za kilka minut wsiądzie do pociągu i już nigdy go nie zobaczy. Wsadziła rękę do kieszeni. Poczuła jakiś zwitek papieru. Kiedy go przeczytała i wzięła mały pakunek i list zbiegła ze wzgórza najszybciej jak umiała.
*************************************************************************************
   Stał na peronie z jedną jedyną walizką w ręce.

,,Stoję smutny na peronie
Z tą walizką jedną,
Tak jak człowiek, który zgubił
Od domu swego klucz...'' 
/frag. pios. Hej przyjaciele/

   Kazała mu odejść. Powiedziała, że gdyby ją kochał miałby dla niej więcej czasu. Myślała, że ją zdradza. Że już jej nie chce. Żałował, że opuszcza Anglię. To tu poznał miłość życia.
  Na peron wjechał pociąg do Francji.  Jego pociąg. Już miał wsiąść kiedy poczuł dziwny ucisk w sercu.
-Nie!- zawołała czarnowłosa piękność. Obrócił się. Zobaczył swojego anioła. Podbiegła do niego i rzuciła mu się na szyję.
-Kocham Cię. Wybacz mi- pocałowała go.
Na ziemię spadł list, który wypełnił swoje zadanie. Naprawił wszystko.

  Kocham Cię. Zawsze kochałem. I nigdy nie zdradziłem. Miałem dla ciebie mniej czasu. To prawda, ale tylko dlatego, że chciałem Ci coś dać. Mi to już nie potrzebne. Mój ostatni prezent dla ciebie.

Z pakunku wypadł piękny pierścionek z wspaniałym kamieniem.

,,Miłość- gdy marzenia
dwóch rożnych osób
przybierają ten sam kształt...'' 

*************************************************************************************
I jak? Może być?
Paula wiem, że lubisz ten temat, więc mam nadzieję, że tak.
Gabrysia M.

2 komentarze:

  1. AaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaKocham Cię!!!
    Lofciam, wielbię!!!
    Eh dziękuję, dziękuję świetnyy prezent świąteczny!
    Sprawiłaś mie wielką niespodziankę i oczywiście, żę sie podobało :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna miniaturka! <33
    No i na koniec oczywiście ten filmowy "Happy End"!!!
    Taki słodki ten gif *-*
    Świetnie dopasowane cytaty!!
    Pisz więcej takich miniaturek!!! <333
    Martyna Ch

    OdpowiedzUsuń

Zaczarowani